Excelsior Netwerk
vrijdag 15 december 2017 - 03:46                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Excelsior Forums » Spelers forum » transfers

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

Wilfred
Nationale topspeler

Uit: Schiedam
Vak: Zuid
Droomaankoop: -
Reg.: 21 augustus 2004

Excelsior slaat slag met Roorda, De Graaf en Pellatz
31/01/2011 20:49

Edwin de Graaf keert vanuit Schotland (Hibernian) terug naar Rotterdam. De middenvelder voorziet samen met Geert-Arend Roorda en Nico Pellatz Excelsior van nieuw bloed.

De Graaf (foto) koos een half jaar geleden voor een Schots avontuur. De middenvelder houdt het echter na zestien wedstrijden voorlopig voor gezien bij Hibernian en keert terug naar de Eredivisie. Excelsior neemt hem op huurbasis over.

Ook Roorda maakt als tijdelijke kracht het seizoen af bij Excelsior. De middenvelder van SC Heerenveen wees een verhuur aan het Deense Esbjerg fB af, maar zag wel heil in een half jaar op Woudestein.

Naast De Graaf en Roorda legde Excelsior Pellatz vast. De doelman, die in september voor één jaar tekende bij ADO Den Haag, is bij de Rotterdammers de vervanger van Kostas Lamprou. De Griekse goalie werd door Feyenoord teruggehaald.

Suk gaat niet door, wat ben ik blij dat die nietsnut weg blijft!!!
Maar zoveel nieuwelingen had ik niet verwacht! Ik ben er heel blij mee dat we zelf nog handelen, en niet alles van feyenoord afhangt :)

Ribeiro en Mossaoui zijn verhuurd aan Fortuna. Cohen is verhuurd aan Almere City. Zijn dit ook 3 aflopende contracten?

[Dit bericht is veranderd door Wilfred (op 31 januari 2011 21:08:30).]
HR
HR

Marco Alfonso
Aanstormend talent

Uit: Hoek van Holland
Reg.: 12 maart 2009

Excelsior doet er alles aan om degradatie te ontlopen. :)
Ik ben heel blij met Roorda, De Graaf en Pellatz.
We konden inderdaad wel een nieuwe keeper gebruiken, zondag was het niet best.
HRHR
HR

sambagiel
Ballenjongen

Vak: -
Reg.: 5 april 2006

Koolwijk en Fernandez gaan transfer vrij weg.Is Excelsior niet gewoon bezig met kapitaal vernietiging. Waar is het bestuur van excelsior mee bezig :kwaad ?

Ze hadden allang die contracten open moeten breken en daarna in moeten vermelden dat ze weg mogen als er een sportieve verbetering komt en ze minimaal een x bedrag betalen. Nu word je nog meer afhankelijk van Feyenoord totdat ze de stekker eruit trekken. Bestuur word wakker! :\[
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Excelsior Forums » C- Discussies over spelers, aankopen enz » Spelers forum » transfers

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR