Excelsior Netwerk
maandag 15 maart 2010 - 03:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Excelsior Forums » Algemeen Excelsior forum » Nacompetitie 2008-2009

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

Marco Alfonso
Talent

Uit: Maassluis
Vak: -
Reg.: 12 maart 2009

Wat denken jullie ervan? Hebben wij momenteel wel een kans om te promoveren via de nacompetitie? Ik heb er een hard hoofd in gezien de mindere prestaties na de winterstop. Het loopt niet echt lekker. Ik denk bovendien dat we totaal niet rijp zijn voor de eredivisie en er lopen veel contracten af en het is stil rond het aantrekken van nieuwe spelers. Volgens mij gaan de ploegen uit de eredivisie het gewoon redden tegen de nacompetitiewinnaars uit de Jupilerleague. Het verschil wordt steeds groter tussen Jupilerleague en eredivisie denk ik. :I
HR
HR

Wilfred
International

Uit: Schiedam
Vak: Zuid
Reg.: 21 augustus 2004

Gezien het spel van nu wordt het idd erg lastig...
Maar het zal er ook maar net aan liggen wie de tegenstander wordt...

En anders denk ik dat Cambuur en RKC (en als rkc toch nog kampioen wordt VVV) een grotere kans maken dan wij...
Ik weet nog niet zo net of de eredivisieclubs daar van gaan winnen...
HR
HR

Marco Alfonso
Talent

Na vrijdag ben ik weer wat optimistischer. Nu bij eerste 5 blijven zodat we later kunnen beginnen met de nacompetitie. Wellicht komt de vorm terug? En het kan raar lopen in zo'n minicompetitie als de nacompetie. ;)
HR
HR

Marco Alfonso
Talent

Zo'n ploeg als Telstar, wat heeft die nou te zoeken in de nacompetie? Die kunnen nu al niet eens mee komen in de Jupilerleague. Kunnen wij bij hun ingeloot worden? ;)

[Dit bericht is veranderd door Marco Alfonso (op 11 april 2009 07:31:36).]
HR
HR

Wilfred
International

Kijk is naar de uitslagen van dit seizoen tegen hun...
HR
HR

eelcodb
Administrator
Kampioen 2005/2006

Uit: Capelle a/d IJssel
Reg.: 31 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 april 2009 om 10:46:50.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: eelcodb@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
wakker worden MArco... tegen Telstar hebben we slechts 1 pnt gepakt. Geen enkele ploeg is een makkie voor Excelsior... helaas maar waar....
HR
HR

Marco Alfonso
Talent

quote:HR
eelcodb schreef:

wakker worden MArco... tegen Telstar hebben we slechts 1 pnt gepakt. Geen enkele ploeg is een makkie voor Excelsior... helaas maar waar....
HR
Ok maar op papier zijn ze de minste. Maar idd. Wij winnen daar zelfs niet van als het erop aankomt. Volgens mij wordt het niks in de nacompetitie. Misschien maar beter ook wij hebben niks in de eredivisie te zoeken momenteel. :\(
HR
HR

eelcodb
Administrator
Kampioen 2005/2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 april 2009 om 08:45:31.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: eelcodb@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
tja...maar het geld wat dan extra komt kunnen we hard gebruiken.....
HR
HR

Wilfred
International

Zo wordt het natuurlijk gewoon helemaal niks hè
Als zelfs tegen de laatste plek niet meer gewonnen kan worden...
HR
HR

eelcodb
Administrator
Kampioen 2005/2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 april 2009 om 18:59:07.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: eelcodb@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
tja... de motivatie is ver te zoeken nu. Tzal mij verbazen of ze het wel in de playoffs kunnen opbrengen....
HR
HR

Marco Alfonso
Talent

Bij andere clubs gaat dan de coach eruit. Bij Excelsior geldt dit zeker niet vanwege de te hoge kosten? Gaat lekker zo...... :\(
HR
HR

Marco Alfonso
Talent

Wel leuk dat Dordrecht zich ook geplaatst heeft. Als wij het niet halen mogen zij het best wel halen van mij. :ja
HR
HR

Wilfred
International

De 5e plek is weer behaald!
Is zien of we er blijven staan...(of heel mischien nog 4e?)
HRHR
HR

Marco Alfonso
Talent

Wilfred schreef:

De 5e plek is weer behaald!
Is zien of we er blijven staan...(of heel mischien nog 4e?)
HR
Ik begreep dat we 1 wedstrijd minder hoeven te spelen in de nacompetitie als we 5e worden ipv 6e? Ik snap het niet goed. Spelen ze niet in poules dan. Is er weer eens voor de zoveelste keer wat veranderd in de regels? Lekker duidelijk zo..... :nee
HR
HR

Wilfred
International

die poules zijn al heeeel lang weg hoor...iets van 4 seizoenen al...sinsdien is het niet meer veranderd...

we hoeven idd de 1e ronde niet te spelen als je 5e worden...

http://www.jupilerleague.nl/jupiler-playoffs-2009.php
Misschien snap je het systeem als je daar kijkt...
HR
HR

Marco Alfonso
Talent

Wilfred schreef:

die poules zijn al heeeel lang weg hoor...iets van 4 seizoenen al...sinsdien is het niet meer veranderd...

we hoeven idd de 1e ronde niet te spelen als je 5e worden...

http://www.jupilerleague.nl/jupiler-playoffs-2009.php
Misschien snap je het systeem als je daar kijkt...
HR
Bedankt voor de uitleg. Ik liep nog wat jaartjes achter Wilfred. :huh
HR
HR

eelcodb
Administrator
Kampioen 2005/2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 mei 2009 om 14:36:01.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: eelcodb@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
tja... met 2x winnen en 2x gelijk spelen ben je er al... dusss :B
HR
HR

Marco Alfonso
Talent

eelcodb schreef:

tja... met 2x winnen en 2x gelijk spelen ben je er al... dusss :B
HR
Ja is dat zo? Dan is het mogelijk. Zou toch een miracle zijn als Excelsior weer promoveert! Eigenlijk durf ik het niet te geloven...
HR
HR

eelcodb
Administrator
Kampioen 2005/2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 mei 2009 om 16:34:10.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: eelcodb@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
yep dat is zo... maar ik zou er niet in geloven... of hopen.
HR
HR

eelcodb
Administrator
Kampioen 2005/2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 mei 2009 om 10:34:26.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: eelcodb@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Fc Dordt dendert maar door... 0-2 Bij Top.. knap hoor. Maar goed... denk dat Roda toch wat maatjes te groot is voor de 1e divisie ploegen.
HR
HR

Wilfred
International

dat verwacht ik ook...maarja je weet het maar nooit he...
Dordt is de kampioen van 2009...dat zegt nogal wat...

Dinsdag en vrijdag gaat blijken of we goed genoeg zullen zijn om RKC nu wel te verslaan...Ik ben benieuwd...
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet verwachten (door ja of nee) we zullen wel zien...
HR
HR

Wilfred
International

Tch had Dordt een goede kans tegen Roda zeg...uiteindelijk 1-1 maar er zat meer in voor hun!
In Kerkerade wordt het denk wel lastig voor ze om er niet te verliezen...maar ht is wel duidelijk, op dit momont weet je het maar nooit met dordt!

Erg balen van die rode kaart voor Fernandez, daardoor verlies je gewoon uiteindelijk je wedstrijd...In Waalwijk wordt het nu wel heel erg lastig om er nog een 3e wedstrijd uit te spelen..:\(
HR
HR

Wilfred
International

Dat was het dan...
Excelsior verdiende beide wedstrijden meer...
Erg jammer...ook gezien de omstandigheden sinds gister.
:\(
HR
HR

eelcodb
Administrator
Kampioen 2005/2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 mei 2009 om 08:51:42.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: eelcodb@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
winst had er in gezeten. Exc was zeker niet de mindere.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Excelsior Forums » A - Forum over Excelsior » Algemeen Excelsior forum » Nacompetitie 2008-2009

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Excelsior Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Excelsior Poll

Maakt Nederland op het WK een kans om de finale te halen?

Ja, dat komt goed
Nee, halve finale het hoogste
Worden in groepsfase uitgeschakeld
pff geen idee

HR

VoVo

Van de Excelsior-fans denkt 100,0% dat Girondins de Bordeaux FC wint van Olympiakos. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Excelsior Netwerk nog beter te maken.